Raamatud   Võimlemine    
Search*
Menüü
Eesti English Русский


Hommikuvõimlemine

Hommikuvõimlemine

Proovi sooritada iga harjutust 8 korda, hiljem suurenda korduste arvu 16 ni. Harjutuste vahel lõdvesta lihaseid, pingutuse ajal hinga välja, harjutusi soorita rahulikus tempos. Hommikuvõimlemise kavad on koostatud põhimõttel kergemalt raskemale. 
Üldkoormav harjutus
Õlavöö ja rindkere harjutused

Üldkoormav harjutus- sirutamine
 50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine

tõuske päkkadele, 
käed tõstke kõrvalt 
üles ja tagasi

hingake sisse ja välja, 
vetruge vahelduvalt 
päkalt päkale

ja vetruge veelkord




Õlavöö ja rindkere harjutused  


Vahelduvad õlaringid eest taha.
 50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine



Vahelduvad  käteringid eest taha, korda sama harjutust vahelduvalt tagant ette.
50plussvõimlemine 50plussvõimlemine 50plussvõimlemine 50plussvõimlemine 50plussvõimlemine 50plussvõimlemine



Mõlema käe ringid eest taha, soorita sama harjutust ka tagant ette liikumisega.
 50plussvõimlemine  5oplussvõimlemine  50plussvõimlemine


Lähteasend on harkseis ja käed kõrval, tee kätering eest üles. Korda sama harjutust vastupidises suunas.
 50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine  50plussvõimlemine 50plussvõimlemine 

 
TOETAJAD

KOGEMUSEGA NAUDID ELU!    info@50pluss.ee    VANUSEST TEADLIK 50PLUSS KOGUKOND

Elitec